piątek, 9 marca 2012

Kilka słów na dobry początek

          Mam na imię Marta, mieszkam w małej miejscowości w Wielkopolsce. Zakładam bloga, aby podzielić się z Wami moimi inspiracjami, przeżyciami i pragnieniami. 

           Od września uczę się w szkole medycznej, swoją przyszłość wiążę z pracą w aptece i realizowaniem swoich pasji. Interesuje się zdrowiem i urodą, kocham zwierzęta (w szczególności te malutkie).

            Z moimi zainteresowaniami wiąże się także sport, a w szczególności tenis stołowy i koszykówka, które kiedyś trenowałam. W tym roku pokochałam również siatkówkę, która nie była moją ulubioną dyscypliną sportową. Po kilku obowiązkowych treningach do szkolnej drużyny zawładnęła moim sercem :)
Uwielbiam także chodzić na basen, a w szczególności upodobałam sobie jacuzzi...





:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz